W zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami stosujemy sprawdzone nowoczesne procedury, które przyczyniają się do optymalizacji kosztów ponoszonych przez Właścicieli lokali oraz gwarantują poprawę stanu technicznego nieruchomości.
Oferta kompleksowej obsługi Wspólnoty Mieszkaniowej obejmuje:
- obsługę administracyjną;
- obsługę księgową;
- obsługę prawną;
- obsługę techniczną.

W ramach obsługi administracyjnej oferujemy:
-
Przygotowywanie umów w zakresie obsługi technicznej oraz eksploatacyjnej nieruchomości, dokonywanie zmian jak również ich rozwiązywanie w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej
- Zawieranie umów ubezpieczenia nieruchomości wspólnej;
- Ewidencjonowanie lokali, bieżące aktualizowanie dokumentacji dotyczącej lokali, weryfikacja stanu prawnego i faktycznego;
- Prowadzenie bieżącej korespondencji w imieniu Zarządu Wspólnoty Mieszkaniowej;
- Zapewnienie obsługi eksploatacyjnej nieruchomości;
- Zlecanie i nadzór usług w zakresie należytego utrzymania porządku i czystości pomieszczeń i urządzeń służących do wspólnego użytku Właścicieli lokali wraz z terenem przynależnym do nieruchomości;
- Wynajem części wspólnych nieruchomości zgodnie z podjętymi uchwałami oraz zawieranie stosownych umów w tym zakresie;
- Bieżące kontrolowanie i nadzór nad sposobem wykonywania usług zleconych dostawcom i kontrahentom;
- Egzekwowanie uprawnień Właścicieli z tytułu gwarancji i rękojmi na części wspólnej nieruchomości oraz innych zobowiązań dotyczących części wspólnych nieruchomości;
- Zwoływanie, przygotowywanie i obsługa zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej;
- Powiadamianie Właścicieli lokali o podjętych uchwałach;
- Wizyty administratora na terenie nieruchomości;
- Dostęp do e-kartoteki;
W ramach obsługi księgowej oferujemy:
- Obsługę rachunku bankowego oraz dokonywanie rozliczeń w ramach udzielonego pełnomocnictwa;
- Lokowanie nadwyżek środków pieniężnych na lokatach bankowych, rachunkach oszczędnościowych;
- Przygotowywanie wniosków i dokumentacji niezbędnych do zaciągnięcia kredytów bankowych;
- Pomoc w uzyskaniu kredytów z dofinansowaniem przez BGK (kredyt termomodernizacyjny, kredyt remontowy);
- Prowadzenie księgowości Wspólnoty zgodnie z przepisami Ustawy z dn. 24.06.1994r. o własności lokali;
- Ujmowanie zdarzeń księgowych w porządku chronologicznym i systematycznym;
- Przygotowywanie indywidualnych informacji o wysokości opłat oraz o saldzie danego lokalu;
- Pobieranie i rozliczanie wnoszonych przez Właścicieli zaliczek na poczet kosztów mediów rozliczanych indywidualnie, kosztów zarządu nieruchomością wspólną;
- Szczegółowe prezentowanie kosztów zarządu nieruchomością wspólną ponoszonych przez Wspólnotę;
- Ścisłą współpracę z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej w zakresie analizy ponoszonych wydatków i kosztów;
- Kontrolę prawidłowości otrzymywanych od usługodawców faktur, rachunków, a także dokonywanie płatności;
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych;
- Przygotowywanie i składanie do właściwego Urzędu Skarbowego deklaracji CIT i PIT i innych w formie elektronicznej;
- Przygotowywanie projektów rocznych planów gospodarczych zarządzania nieruchomością wspólną;
- Archiwizacja dokumentacji księgowej;
- Prowadzenie e-kartoteki dla Właścicieli lokali.
W ramach obsługi prawnej oferujemy:
- Reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej „na zewnątrz” przed organami administracji państwowej i samorządowej;
- Doradztwo dla obsługiwanych przez Firmę nieruchomości oraz pomoc współpracującej z firmą kancelarii adwokackiej;
- Współpraca z kancelariami prawnymi przy prowadzeniu trudnych spraw;
- Przygotowywanie i opiniowanie umów z gestorami, wykonawcami, najemcami;
- Przygotowywanie i opiniowanie innych dokumentów dotyczących funkcjonowania Wspólnoty Mieszkaniowej;
W ramach obsługi technicznej oferujemy:
- Prowadzenie książki obiektu budowlanego oraz przechowywanie dokumentacji technicznej nieruchomości;
- Zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom wykonywanie bieżących konserwacji, a także drobnych napraw umożliwiających Właścicielom korzystanie z urządzeń i instalacji stanowiących wyposażenie nieruchomości wspólnej;
- Likwidowanie awarii instalacji i urządzeń w części dotyczących nieruchomości wspólnej oraz usuwanie ich skutków;
- Pomoc mieszkańcom w zakresie usuwania awarii powstałych w ich lokalach w instalacjach nie dotyczących części wspólnej nieruchomości (na koszt Właściciela lokalu);
- Przeprowadzanie wymaganych przepisami prawa przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie;
- Poszukiwanie wykonawców (w uzgodnieniu z Zarządem Wspólnoty Mieszkaniowej) robót budowlanych, przedkładanie najkorzystniejszych ofert, negocjowanie warunków i cen zawieranych umów.
- Pomoc techniczna w naglych awariach – 24h pogotowie techniczne.