Obsługa finansowo-księgowa Wspólnoty Mieszkaniowej obejmuje:
- prowadzenie pozaksięgowej ewidencji kosztów zarządu nieruchomością wspólną- sporządzanie stosownych sprawozdań finansowych
- dokonywanie płatności na rzecz usługodawców- przygotowywanie planów rocznych dla Wspólnot- przygotowywanie rozliczeń planów rocznych
- przygotowywanie stosownych naliczeń zgodnie z podjętymi uchwałami w tym zakresie
- dokonywanie rozliczeń mediów: zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania na podstawie wskazań z podliczników
- przyznawanie każdemu właścicielowi lokalu indywidualnego loginu i hasła umożliwiającego korzystanie z e-kartoteki- obsługa rachunku bankowego Wspólnoty w tym dokonywanie płatności i przygotowywanie przelewów do autoryzacji
- przygotowywanie zestawień obrotów i sald księgowych na podstawie wyciągów bankowych odzwierciedlających stan finansowy Wspólnoty- miesięczne informacje dla Zarządu Wspólnoty o poniesionych kosztach utrzymania i dochodach Wspólnoty
- windykacja należności
Jeśli zdecydowali Państwo, że Wasza Wspólnota Mieszkaniowa będzie samodzielnie zarządzać nieruchomością to potrzebujecie solidnego, rzetelnego biura, które poprowadzi skomplikowaną księgowość Waszej wspólnoty.
Gwarantujemy prowadzenie księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
